/Files/images/1-music3.jpg

Консультація для батьків

………………………………………………………………….

«Зовнішній вигляд дітей на музичних заняттях»

Музичне заняття в дитячому садку проводиться два рази на тиждень в кожній групі. У ці дні діти приходять у музичну залу, де все підготовлено для успішного проведення музичного заняття.

Для того, щоб дитина могла вільно рухатися під час виконання вправ або танців необхідні відповідний одяг і взуття. Перш за все, взуття повинне бути фіксованим. Наприклад, чешки або балетки. І зовсім неприпустимо, щоб дитина була в кімнатних тапочках, «сланцях» або просто в «шльопанцях».

На музичних заняттях ми привчаємо дітей «бачити» прекрасне, пробуджуємо інтерес до навколишнього світу і його краси.

А як же це зробити, якщо наші дівчатка приходять на заняття неохайні, а хлопчики в пом'ятому одязі?

Дуже важливо, щоб дівчатка були одягнені в спідниці - інакше їм просто не вдасться поставити руки на спідницю під час танців. А це призведе в подальшому до того, що у них з'явиться звичка тримати руки в повітрі, навіть коли вони будуть в спідниці або платті на святі.

Хлопчики перед початком заняття обов'язково повинні добре заправити сорочки в шорти, щоб виглядати естетично.

Ми дуже просимо Вас, дорогі батьки, одягайте дітей по сезону!

Чешки або балетки - це спеціальне взуття на час музичних і фізкультурних занять. Дитині необхідно правильне формування стопи, для цього і носять взуття з чітко фіксованою підошвою. На музичних заняттях діти стають на носочки, виконують різні музично - ритмічні рухи. Їм потрібна гнучка стопа, тому дітей перевзувають в чешки.

Це передбачено медициною і крім занять музикою і фізкультурою чешки в дошкільних установах не взувають.

Для профілактики плоскостопості і музичні керівники, і вихователі виконують з дітьми профілактичні вправи: ходьба на п'ятах, на носках, на бічних сторонах ступні.

Вдома рекомендується: покатати ногами качалку, походити босоніж по масажних килимкахв, піднімати пальцями ніг олівець або фломастер.

Можна виготовити самостійно: нашити мішечки і наповнити їх піском (горохом, квасолею, горіхами, шишками тощо), розкласти хутро, поролон, колючки тощо.

У балетках дуже важливим є наявність вклеєної на фабриці ортопедичної устілки з супінатором, призначення якої - профілактика виникнення плоскостопості.

………………………………………………………………….

Для чого потрібні музичні заняття?

Консультація для батьків дошкільнят

« Для чого потрібні музичні заняття?»

Музичне виховання - багатогранний процес, який представляє собою формування особистості дитини шляхом впливу на нього музики.

Види музичної діяльності дітей на музичному занятті різноманітні:

1. Спів.

2. Слухання музики.

3. Музично - ритмічні рухи.

4. Ігри.

5. Гра на дитячих музичних інструментах.

Музичні здібності дітей формуються і проявляються лише в процесі музичної діяльності і занять, які формують певний фонд знань, умінь та навичок.

Якщо дитину, нехай навіть музично обдаровану, не долучають до музичного мистецтва, якщо вона не слухає, не співає, не грає, то її задатки не розвиваються в здібності.

У старшій групі музичне заняття триває 35 хвилин.

Зміст занять будується таким чином, щоб забезпечувався поступовий музичний розвиток кожної дитини.

Завдання музичних занять: виховувати емоційний відгук на музику різного характеру.

……………………………………………………………...………………….

Що діти повинні вміти на початок навчального року в старшій групі?

Слухання: Відрізняти близькі за тембром і звучанням музичні інструменти: металофон - дзвіночок. Відрізняти темп: швидко - повільно і динаміку: голосно - тихо при прослуховуванні твору. Впізнавати по мелодії музичний твір.

Спів: Вчити співати голосно, але без крику, прилаштовуватися до співу дорослого і звучання музичного інструмента (діапазон «ре» 1 – «до» 2). Інтонаційно правильно передавати мелодію в піснях. Своєчасно брати дихання між музичними фразами. Чітко вимовляти слова в пісні. Співати - як з музичним супроводом, так і без нього.

Музично-ритмічні рухи: Емоційно відгукуватися на музику різного жанру (народна, естрадна, хороводна), розвивати вміння розрізняти частини танцю і міняти рухи відповідно до зміни музики. Вчити рухатися під музику (плескання, притупування, пружинка). Виконувати різноманітні танцювальні рухи (прямий галоп, виставлення ноги на п'яту, притупування, пружинка з поворотом) і всі ці рухи потрібно робити і з предметами, і в парах, і в колі, і врозтіч. Виразно передавати характерні особливості різних образів. Елементи хороводів виконувати не тільки в колі, а й в лініях і змійках.

І, навіть, придумувати маленькі танцювальні композиції.

Глибоко хибною є думка тих батьків, які вважають, що можна не водити дитину на музичні заняття, а привести тільки на свято, що не принесе нічого, окрім неприємностей для дитини. Все це відбувається в силу незнання матеріалу, невміння виконати найпростіші танцювальні рухи, незнання слів пісень, невміння правильно і вчасно перешикуватися. Дитина засмучується, плутається, нервує, часто плаче, заважає іншим дітям, які старанно вчили вірші, пісні, танці довгий час.

До ранків дітей готують поступово. Спочатку вивчають слова і мелодії пісень, рухи танців, а потім йде знайомство з віршами і казками, герої яких будуть «приходити» на свято.

Розучування матеріалу для свята триває близько двох місяців. Діти поступово розучують весь потрібний матеріал на музичних заняттях, а потім закріплюють з вихователями пройдений на музичному занятті матеріал, вчаться правильно і виразно вимовляти слова віршів і уривки з казок, закріплюють виконання окремих танцювальних рухів.

Завдяки спільній і щоденній праці музичного керівника і вихователів, ви, батьки, маєте можливість побачити розвиток вокальних, акторських, танцювальних здібностей у своїх дітей. Але без допомоги батьків свята не буде. На свято дитина повинна прийти в карнавальному костюмі (якщо це Новий рік), потрібні атрибути для вправ, маски.

Пораду щодо оформлення костюма можна отримати у музичного керівника або у вихователя групи.

Ви усі знаєте, що наздоганяти - це набагато важче, ніж поступово і вчасно вчити.

Дітки, які не відвідують дитячий садок і ті, які нечасто його відвідують, не дають іншим рухатися вперед і вчити щось нове. Так що доводиться повторювати і розучувати матеріал минулих занять.

Не пропускайте музичні заняття без поважної причини, адже підготовка на музичному занятті завжди закінчується відкритим заходом – святом!

……………………………………………………………...………………….

Святкові заходи: «Навколосвітня осіння подорож», «Новий рік»,

«8 Березня», «Великдень», «Випускний бал».

……………………………………………………………...………………….

Розваги в ЗДО: «День знань», «День Святого Миколая», «Різдво»,

«1 квітня - День сміху», «1 червня - День захисту дітей»,

«Дні здоров'я», «Спортивні розваги».

……………………………………………………………...………………….

Кiлькiсть переглядiв: 59

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.